Претражи

недеља, 18. март 2012.

Interviju sa Mardeljaom

Smoke Mardeljano Interviju
Od kada slušaš rep i imaš li neke, da kažem, omiljene grupe ?
Smoke: Ceo život slušam rep. Wu-Tang, Naughty By Nature, THC, Das Efex, Big Pun, Prti Bee Gee…
Šta te je privuklo tome ?
Smoke: Jednostavno pronalazio sam se u pesmama… Kad sam bio mladi nisam video sebe u buducnosti kao nekog repera…
Kada pocinješ da repuješ ?
Smoke: Prvu pesmu sam snimio sa 13-14 godina i zbog toga sam bio najsrecniji klinac u kraju…
Možeš li nam približiti svoju pricu i pricu ortaka iz grupe ? Kakvo je trenutno stanje, kakav tip ljudi dolazi u dom…
Smoke: U grupi Mrak su : Povlo, Smoke Mardeljano i Dži, a kakvi tipovi ljudi dolaze u dom… pa razni… Imaš cinkaroše, ubice, lopove, razbojnike, šiptare, madare, bukvalno svakog… Povlo i ja smo bili zajedno u prijemnom odeljenju i skontali smo se po pitanju hip-hop-a. Dži je došao malo kasnije ispostavilo se da je i on snimao napolju. X3M je onda doneo obican kompjuterski mikrofon za chet i na njemu smo snimili prvu stvar u domu. Kada je video da to vredi onda nam je doneo malo kvalitetniju opremu i ispao je veliki covek prema nama realno…
Kako izgleda dom i jedan dan u domu?
Smoke: Ustaje se ujutru u 6 ide se na dorucak posle toga idemo u radionicu onda iz radionice direktno na rucak, popodne imamo slobodne aktivnosti tipa gledanja TV-a i šetanje u krug… U pola 7 je vecera odmah posle toga se ulazi u paviljon i to je to. Imamo bube, miševe, u prevodu – ocajni uslovi, ali snalazimo se nekako…
Šta želite da kažete svojim repom ?
Smoke: Lako je biti nenormalan teško je biti normalan i opstati u sivilu, bolu i patnji. Prolazio sam kroz razna sranja hvala bogu još uvek sam normalan i nikad se nisam predstavljao kao kriminalac.
Da li grupa Mrak ima neke dalje planove što se tice repa :
Smoke: U frci se poznaju heroji, a nas trojica smo se skontali na najgorem mogucem mestu i uradili smo mnogo toga… Bilo bi ružno da sve to padne u vodu…
Dosta klinaca sa Vozdovca sluša tvoje pesme… Koju poruku bi uputio toj mladoj generaciji koja tek pocinje da sluša rep i tek se upoznaje sa kulturom ?
Smoke: Nemojte da se ugledate na moj život i nemojte da se ložite na fensy rep. Ja sam pravio gluposti zato što sam morao a ne da bi imao rejting u kraju.
Poruka citaocima intervjua :
Smoke: Hvala svima koji poštuju to što radim i naravno puno pozdrava ;) !

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala sto komentarisete!
smokemardeljano.blogspot.com